RSS

„Bizuiti-va pe Domnul”- Traian Dorz

27 Iun

O, noi ne-am bizuit pe Domnul
De aceea nu ne-a biruit
Nici vantul,cand vuia puternic,
Nici valul,cand izbea cumplit.

O,noi ne-am bizuit pe Domnul
De aceea,cand zdrobiti paream,
Spre fericita izbavire
Deplin increzatori priveam.

O,noi ne-am bizuit pe Domnul
De aceea-n nopti de suferinti
Crezand,noi pregateam prin lacrimi
Cantarea marii biruinti.

O,noi ne-am bizuit pe Domnul
De aceea-n liniste am privit
Si am stat neclatinati in fata
Asupritorului cumplit.

O,noi ne-am bizuit pe Domnul
De aceea azi cantam asa,
Si vesnic vom slavi si-n ceruri
Mareata,biruinta Sa.

Bizuiti-va pe Domnul
Cei rascumparati de El,
Caci in El au biruinta
Cati se bizuiesc pe El.

(Traian Dorz)

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 27 Iunie 2010 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
