RSS

Citatul zilei

27 Iun

Se spune că aşa s-a rugat celebrul comentator biblic Matthew Henry în noaptea în care a fost tâlhărit:

„Îţi mulţumesc mai întâi pentru că nu am fost furat niciodată până acum; în al doilea rând, îţi mulţumesc că, deşi (hoţii) mi-au luat banii, nu mi-au luat viaţa; în al treilea rând, că deşi mi-au luat totul, nu a fost foarte mult; şi-n al patrulea rând, că eu am fost cel jefuit, şi nu cel ce jefuia pe alţii.”

Rugăciunea aceasta este un model de mulţumire pentru toate lucrurile.  Pavel spunea aşa: 1 Tesaloniceni 5:18 Mulţămiţi lui Dumnezeu pentru toate lucrurile; căci aceasta este voia lui Dumnezeu, în Hristos Isus, cu privire la voi.


(sursa:http://dorupope.com/)

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 27 Iunie 2010 în Citate

 

Lasă un răspuns

 
