RSS

Sa mai si zambim!

06 Iul

Intamplari „zambitoare”. Sper sa va placa🙂 .

(sursa: http://tanarcrestin.net )

Una care sa-ntamplat la noi in misiune, intr-un sat, a venit cu noi un frate mai in varsta, si la inceputul predicii spune:
-„Nu am mai fost de mult pe la voi si nu sunt la curent cu ceea ce se mai petrece”
O sora de pe banca:
-” Domnul sa te curenteze!”
Dar fratele nu se lasa mai prejos:
-” Amin, sa va curenteze si pe voi !”
„Un predicator a venit la Biserica cu un bandaj pe obraz, explicand ca s-a taiat deoarece s-a gandit la predica in timp ce se barbirea. „Mai bine va gandeati la barbierit si taiati predica,” i-a replicat cineva.”

„Ce-ti mai face nevasta?” l-a intrebat cineva pe un prieten pe care nu-l mai vazuse de cativa ani de zile.
„E in cer”, ii raspunse prietenul.
„O, imi pare rau” spuse cel dintai, dar dandu-si seama ca nu se prea potriveste, se corecta: „Am vrut sa spun: „Imi pare bine”.
Gafa era insa si mai mare, asa ca se corecta inca o data: „Am vrut sa spun: Sunt surprins!”

„Ieşeam ieri de la examen si ma intalnesc cu un coleg, cam „paralel”  cu tot ce ţine de scoala si il intreb:”Ce ti-a picat la examen?” Da’ el:”Pai…in primul rand mi-a picat faţa!”

„Intr-o zi la biserica se roaga o sora (mai in varsta):”…inapoia mea Satano!”, la care sora care statea in spatele ei, foarte contrariata: „Ce faci sora, il trimiti la mine?”

„Mi-a povestit o colega despre tatal ei caruia ii plac foarte mult bomboanele . Si intr-o zi, tatal le spune alor sai ca o mancat o bomboana numa’ ca o avut un gust cam ciudat. Intr-un final, s-a aflat ca era o naftalina”.

:))

 
Un comentariu

Scris de pe 6 Iulie 2010 în Amuzante, Uncategorized

 

One response to “Sa mai si zambim!

  1. Diana

    10 Iulie 2010 at 00:46

    Sunt distractive glumele. Mi-au placut si m-au amuzat!🙂

     

Lasă un răspuns

 
