RSS

O nouă încercare

21 Ian

1378670104j50xjA trecut mult timp de când n-am mai scris ceva pe blog. În ăștia 3 ani m-am schimbat destul de mult. Nu mai sunt, spre exemplu, la fel de incisivă ca la începutul blog-ului. Am avut multe eșecuri și falimente personale, și în toate am aflat (dincolo de simpla „expresie creștină”) că doar Harul lui Dumnezeu ne ține pe toți. Mă amăgesc dacă mă consider puternică fiindcă excelez într-un domeniu sau două, însă la celalalte sunt sub nivelul mării. Fiecare are luptele sale, fiecare are anumite puncte vulnerabile. În moduri diferite, suntem cu toții falimentari.

În această nouă parte a vieții, vreau să mă axez pe lucrurile care mă fac să cresc spiritual într-un mod real. Vreau să vă vorbesc despre cărți care au un impact profund asupra vieții mele de credință. Vreau să vă vorbesc despre momente din viață în care am simțit că în sfârșit am aflat răspunsuri clare la întrebări arzătoare. Vreau să vă împărtășesc cele mai înțelepte cuvinte pe care le voi auzi.

Sunt o soră de-a voastră falimentară și am perioadele mele de exasperare spirituală, în care totul pare să nu se potrivească, dar trăiesc prin credinţă.

L-am găsit pe Dumnezeu, dar mi se va termina viața aceasta pământească înainte să aflu fiecare detaliu minunat al caracterului și personalității lui Dumnezeu. Și totodată, în timp ce Dumnezeu mi se revelează, vreau ca rugăciunea mea să fie „Zidește în mine o inimă curată, Dumnezeule!”

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 21 Ianuarie 2015 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
