RSS

Adevăr tulburător despre suferinţă şi evanghelizare

09 Feb

file3781274478119

Daţi-mi voie să o spun în felul următor; când Pavel zice: „Mă bucur acum în suferinţele mele pentru voi; şi împlinesc ce lipseşte suferinţelor lui Hristos, patimilor lui Hristos, în trupul meu, în carnea mea,” vrea să zică:Este prin trupul şi prin suferinţa mea că suferinţele lui Hristos ajung la popoarele neevanghelizate ale lumii sau în campusul vostru.” Cum ajung suferinţele lui Hristos în campusul vostru? Ajung prin suferinţa voastră, acesta e înţelesul lui Coloseni 1:24.

Este o afirmaţie nemaipomenită! Doar gandiţi-vă o clipă la istoria misiunilor, dacă ştiţi despre cum am ajuns astăzi la 1.4 miliarde de oameni care cred în Isus Hristos când totul a început de la 12 oameni. Cum am ajuns până aici? Stiţi care este raspunsul? Suferinţa! Niciodată nu a fost biruinţa în vreun loc sau în vreun popor neevanghelizat fără suferinţă (…) Durere, pierderea vreunui fiu, malarie… lupta în familie, tensiuni în echipă, opoziţie demonică, martirizare. Vor veni. Să nu credeţi ca este ciudat când va veni. Este preţul. El Şi-a dat viaţa Lui pentru mântuirea noastră. Noi ne unim cu El în acea suferinţă ca să expunem natura ei.

Nu este nicio altă cale pentru ca lumea să vadă slava supremă a lui Hristos astăzi, decât dacă scăpăm din Disneyland-ul Americii şi începem să trăim vieţi de sacrificiu misionar, care să arate lumii că a noastră comoara este în Cer, nu pe pământ. Este singura cale. Evanghelia prosperităţii nu va face ca nimeni sa Îl slăvească pe Isus; va face oamenii să slăvească prosperitatea. Clar că vreau sa am un Isus care îmi dă o maşină. Cine nu ar vrea un Isus care sa îi dea sănătate, o maşină, o căsnicie bună?… o sa Îl iau pe acel Isus al tău dacă plăteşte bine.

Acesta nu este felul în care veţi câştiga campusurile voastre. Îmbrăcându-vă ca cei mai şmecheri, conducând cea mai tare maşină, tastând pe cel mai tare computer. Aceasta nu va aduce nici o slavă Hristosului în suferinţe. El vă cheamă la o altă cale.

Cum vor vedea ei cât de satisfacător este El în noi dacă părem ca şi când computerul este cel cu adevărat satisfăcător? Cred că este minunat ceea ce Pavel zice în versetul acesta: „Mă bucur acum în suferinţele mele pentru voi.” Nu vă chem la o viaţă nefericită. Vă chem la o viaţă dureroasă. Dar în durerea aceasta în toată Biblia găsiţi creştini bucurându-se în necazuri… bucurându-se de necazuri, pentru că „necazul aduce răbdare, răbdarea aduce biruinţa în încercare… iar biruinţa aceasta aduce nădejdea. Însa nădejdea aceasta nu înşeală… pentru că dragostea lui Dumnezeu a fost turnată în inimile noastre.”

Dă-ţi viaţa pentru altă persoană. Asumă-ţi riscuri în trupul tău. Asumă-ţi riscuri cu mintea ta, cu banii tăi, cu educaţia ta. Ce lucru minunat: Dumnezeu ne cheamă să facem şi să fim.

John Piper- Cum suferinţa noastra Îl glorifică pe Dumnezeu. (predică)

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 9 Februarie 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
